23 Nisan 2009 Perşembe

TARAFTAR OLALIM



7 yorum:

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

BURCAKCİGİM COK SİRİN OLMUS KURABİYELER BAYİLDİM.BİRDE FENERLİ HARİKAA :)
ELLERİNE SAGLİK CANİM.

SEVGİLER.

karamelam dedi ki...

taraftar olsak ama galatasaray tarafında olsak ne dersin? eline sağlık

boncuk mutfakta dedi ki...

Burçakçığım eline sağlık canım.Fenerli oluşuda çok iyi olmuş.

sekerpasta dedi ki...

benim gibi taraftar nasıl olur bilmiyorum, ilk 11 i biraktim, ilk 3 u sayabilir miyim bilmem :) çok teşekkür ederim :)

made in funda dedi ki...

muhteşem pastaların kurabiyelerin var.tebrik ederim.ellerine sağlık.sevgiler

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

canım hepsi birbirinden güzel olmuş ellerine emeğine sağlık
hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

sekerpasta dedi ki...

cok tesekkur ederim :) sizlere de güzel cumalar, iyi haftasonları olsun inşallah...