5 Nisan 2009 Pazar

MOR ÇİÇEKLİ BİR PASTA




Bu pasta bugun gelen arkadaşlarım için, onları ne zamandır görmemiştim, çok özlemişim. Buluşalım diyoruz ama koşturmacalardan bir türlü fırsat bulamıyorduk, kısmet bugüneymiş :)

Pastanın deseni Janice Murfitt'in Cake Decorating kitabından, gerçi benim pastanın çapı biraz daha küçük olduğu için deseni birebir  uygulamadım, renkleri degistirdim, kendime göre ufak tefek değişiklikler de yaptım. Pastanın içini fotoğraflamayı unutuyorum bugün hatırladım :) İçi pastacı kreması ve muzlu, kek katlarını canımcım Fulyacım'ın getirdiği limon aromasıyla ıslattım. Bence pastayı limon, portakal gibi aromalar inanılmaz hafifletiyor. Pasta zaten şeker hamuru ile kaplı, yani booool şekerli olduğu için bu aromaları katmadan duramıyorum :)

6 yorum:

Unknown dedi ki...

cok lezzetli gozukuyor ellerine saglik sekercim, sen yap ben sana bol bol malzeme takviyesinde bulunurum.. :)

sekerpasta dedi ki...

cok ugrastiriyorum zaten, cok tesekkur ederim seker...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ellerine sağlık :)) Görüntüsü çok güzel...

Sana ödülüm var canım.Bloguma uğrayıp alır mısın?

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Süper olmuş pastayı görünce gerçekten bahar gelmiş dedim ellerine sağlık. Senden daha çok pasta ve kurabiye bekliyorum:)

sekerpasta dedi ki...

insallah tülinim, yapmaya niyetliyim bakalim :)

Gulcan Barclay dedi ki...

Tadi da ayri bir harikaydi :))