18 Haziran 2008 Çarşamba

EVİM EVİM GUZEL EVİM



5 yorum:

zarpandit dedi ki...

of ya kurabiyeler pasrtalar birbirinden güzel..
k.bakma gec tanıstık yeniyimde blog keşfediyorum bayadır:)
seni tıkladıklarım arasına almak iserim bu blogu herkes gormeli tabi istersen:)

sekerpasta dedi ki...

cok sevinirim, senin blogun da hayirli olsun :)

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Merhaba,

Gökçe'nin blogundan sizi tıklayınca ne güzel kurabiyeler ve pastalar çıktı karşıma...

Elinize sağlık...Siz de benim gibi Coccolat ın öğrencisiymişiniz pastayı görünce anladım.
Bende beklerim bloguma...
Sevgiler...

sekerpasta dedi ki...

cok tesekkur ederim, sizin blogunuzu ziyaret ettim bile,cok guzeller ellerinize saglik, evet coccolatin kurslarina katilmistim, firsat bulabilirsem daha katilmak istediklerim de var aslinda :)

zarpandit dedi ki...

hayırlı kandiller..(regaib)
bu kandili anlayıp yasamak dualarla gecirmek nasip etsin rabbim inşallah:)