22 Mayıs 2007 Salı

KALBİM PEK SEKER...



Bu pastayı canım arkadasim Fulya ve sevgili eşi Ali için yaptim, gerçi Ali aldi kizimizi Viyana'lara götürdü ama naapalim, sevdik Ali'yi de pek ses cikarmadik. Evlendikten sonra bir turlu gorusmek kismet olmadi, ilk defa evimize geldikleri icin de pasta yapmak istedim. Pastada kakaolu pandispanya kullandım, icine de pastaci kremasi ve muz koydum. Pandispanyayi bu sefer ıslatırken surubun icine portakal aroması kattım ki, bu cok hosuma gitti, bundan sonra vanilya aroması yerine portakal aroması kullanmayı dusunuyorum.

3 yorum:

BURAK EFE VARLI dedi ki...

BURCAK,
BUNUN İCİ NELİ? KAKAO VE MUZLU MU YOKSA LIMONLU MU AGZIM SULANDI BIZE GETIRDIGIN FILLI PASTANIN RESMINI SANA GONDEREYIM DE ONU DA KOY BURAYA AYYY BEN GIDIP BIR PASTA ALAYIM BARI YERINI TUTMAZ YA NEYSE...:))))))

sekerpasta dedi ki...

EFECİM PASTANIN İCİ KAKAOLU MUZLU, AMA ZATEN SEN NE İSTERSEN ONU SOYLE, SANA ISTEDİGİN GİBİ PASTA YAPARIM, USTUNE DE NASIL SEKILLER ISTERSEN ONLARDAN YAPARIZ, İSTERSEN ARABA YAPARIZ İSTERSEN AYICIKLAR, TATLI YANACIKLARINDAN OPERIM :) ANNECIGINI DE BENIM ICIN OP OLDU MU :)

Unknown dedi ki...

ahh caniiim bizide yazmis :)) ellerine saglik pek guzel olmustu artik resmine baka baka ahhh ahh diyebiliyoruz :) daha ne gzel pastalar yiyecegiz insallah :)